Termeni și condiții generale pentru comenzi prin intermediul www.victad.md
1. Domeniu de aplicare și parteneri contractuali
Următorii Termeni și Condiții Generale (denumite în continuare „TCG”) se aplică relației comerciale dintre VICTAD-MOTO SRL, mun. Chişinău, sec. Rîşcani, str. Coşbuc George 13, (IDNO) 1004600045806 TEL. ( + 373) 22 41 11 11 , E-mail:stihl.victad@gmail.com (denumită în continuare „STIHL”) și client (denumit în continuare „Client”) pentru tranzacțiile din magazinul online de la https://victad.md
Prezentele Condiții Generale reglementează detaliile relației contractuale dintre STIHL și client și conțin, de asemenea, informații importante pentru consumatori. Clienții pot accesa Termenii și Condițiile Generale prin intermediul linkurilor din magazinul online la plasarea unei comenzi, le pot salva pe computer și/sau le pot imprima. Termenii și Condițiile Generale aplicabile comenzii pot la necesitate fi trimise clientului separat, împreună cu confirmarea contractului, pe un suport de date permanent (prin e-mail) la livrarea bunurilor.
Gama de produse oferită în magazinul online STIHL se adresează exclusiv clienților adulți.
2. Procesul de comandă / oferta clientului
Clientul poate plasa inițial produsele în coșul de cumpărături fără obligații și poate vizualiza și corecta intrările sale în orice moment înainte de a trimite comanda sa obligatorie, utilizând instrumentele de corecție furnizate și explicate în procesul de comandă.
Ofertă obligatorie este făcută de client numai atunci când acesta comandă produsele dorite prin completarea informațiilor solicitate în formularul de comandă. Comanda se plasează făcând clic pe butonul „Cumpără / Plasează comanda” furnizat la sfârșitul procesului de comandă. Clientul este obligat de oferta sa timp de cinci (5) zile, începând de la data plasării comenzii (făcând clic pe butonul „Cumpără / Plasează comanda”).
După plasarea comenzii, clientul va primi o confirmare de primire prin e-mail sau apel telefonic, care va repeta conținutul comenzii (confirmarea comenzii). Această confirmare a comenzii nu constituie acceptarea ofertei, ci doar documentează faptul că STIHL a primit comanda.
STIHL își rezervă dreptul de a limita comanda la o cantitate tipică pentru o gospodărie. Aceasta se aplică atât numărului de produse comandate în cadrul unei singure comenzi, cât și plasării mai multor comenzi pentru același produs, fiecare comandă conținând o cantitate tipică pentru o gospodărie.
3. Încheierea contractului
STIHL poate accepta comanda clientului prin trimiterea unei confirmări de livrare sau a unei notificări de ridicare prin e-mail sau apel telefonic, în termen de cinci (5) zile (încheierea contractului). Dacă clientul nu primește o astfel de confirmare de livrare sau o notificare de ridicare în termen de cinci zile de la trimiterea comenzii, acesta nu mai este obligat de comanda sa. În acest caz, orice servicii deja prestate vor fi rambursate imediat de către STIHL.
4. Dreptul de retragere
Consumatorii au, în general, un drept legal de retragere atunci când încheie un contract de vânzare la distanță. STIHL informează consumatorii despre acest lucru în conformitate cu reglementările legale, după cum urmează:
Politica de anulare
Aveți dreptul de a vă retrage din prezentul contract în termen de 14 zile fără a invoca niciun motiv.
Perioada de anulare este de 14 zile de la data la care dumneavoastră sau o terță parte, alta decât transportatorul desemnat de dumneavoastră, preia posesia ultimelor bunuri.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere, trebuie să informați E-mail:stihl.victad@gmail.com sau la tel. +373 69 14 12 12 cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract printr-o declarație clară (de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă, fax sau e-mail). Puteți utiliza formularul de retragere model atașat mai jos, dar acest lucru nu este obligatoriu.
Pentru a respecta perioada de anulare, este suficient să trimiteți notificarea de exercitare a dreptului de anulare înainte de expirarea perioadei de anulare.
Consecințele anulării
Dacă anulați prezentul contract, vă vom rambursa toate plățile pe care le-am primit de la dumneavoastră, inclusiv costurile de livrare (cu excepția costurilor suplimentare rezultate din alegerea de către dumneavoastră a unei metode de livrare alta decât cea mai ieftină livrare standard oferită de noi), prompt și cel târziu în termen de paisprezece zile de la data la care am primit notificarea de anulare a prezentului contract. Pentru această rambursare, vom utiliza aceleași mijloace de plată pe care le-ați utilizat pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care a fost convenit în mod expres cu dumneavoastră altceva; în nicio circumstanță nu vi se vor percepe comisioane pentru această rambursare.
Putem refuza rambursarea până când nu primim bunurile înapoi sau până când nu ne furnizați dovada că ați returnat bunurile, oricare dintre acestea survine mai întâi.
Veți suporta costul returnării bunurilor.
Trebuie să plătiți pentru orice pierdere de valoare a bunurilor doar dacă această pierdere de valoare se datorează manipulării bunurilor care nu este necesară pentru a verifica calitatea, proprietățile și funcționarea acestora.
Excluderea/Expirarea dreptului de retragere
Conform legislației în vigoare, dreptul de retragere nu se aplică, printre altele, contractelor de livrare de bunuri care nu sunt prefabricate și pentru a căror producție este decisivă o selecție sau o specificație individuală din partea consumatorului sau care sunt în mod clar adaptate nevoilor personale ale consumatorului.
Dreptul de retragere expiră prematur în cazul contractelor de livrare de bunuri sigilate care nu sunt potrivite pentru returnare din motive de protecție a sănătății sau de igienă, dacă sigiliul acestora a fost îndepărtat după livrare, iar în cazul contractelor de livrare de înregistrări audio sau video sau software într-un ambalaj sigilat, dacă sigiliul a fost îndepărtat după livrare.
Formular de anulare model
STIHL oferă informații despre formularul model de anulare în conformitate cu reglementările legale, după cum urmează. Cu toate acestea, acesta nu este obligatoriu.
Formular de anulare eșantion
(Dacă doriți să anulați contractul, vă rugăm să completați acest formular și să îl returnați.)
_______________________________________________________
La magazinul de unde a fost procurat produsul (Dealer-ul Stihl autorizat local) sau la
VICTAD-MOTO SRL
mun. Chişinău, sec. Rîşcani, str. Coşbuc George, 13
Email stihl.victad@gmail.com
TELEFON ( + 373) 69 14 12 12
–
Prin prezenta, eu/noi (*) revoc contractul încheiat de mine/noi (*) pentru achiziționarea următoarelor bunuri (*)/prestarea următorului serviciu (*)
–
Comandat pe data de (*)/primit pe data de (*)
–
Numele consumatorului
–
Adresa consumatorului
–
Semnătura consumatorului (doar notificare pe hârtie)
5. Prețuri/Condiții de plată, Rambursări
Prețurile afișate în magazinul online STIHL sunt prețuri finale în lei moldovenești (MDL, inclusiv TVA) plus costurile de livrare. Costurile de livrare sunt afișate în magazinul online pentru fiecare articol. Comenzile de peste 3000 (trei mii) lei sau livrările către un distribuitor STIHL sunt gratuite.
Clientul are la dispoziție următoarele opțiuni de plată:
Cash (la primirea nemijlocită a comenzii)
Plata cu cardul (la primirea nemijlocită a comenzii)
Prin transfer (după caz, cu eliberarea facturii fiscale electronice)
6. Condiții de livrare și expediere
Livrarea bunurilor va avea loc, în general, în termen de până la 5 (cinci) zile lucrătoare (de luni până vineri, excluzând sărbătorile legale) de la încheierea contractului. Cu excepția cazului în care se convine altfel, livrarea se va efectua la adresa de livrare specificată de client în comandă.
Livrarea este posibilă numai în Republica Moldova.
Atunci când utilizează distribuitorul autorizat STIHL ca adresă de livrare, clienții au opțiunea de a ridica produsele de la distribuitorul autorizat STIHL selectat după primirea notificării de ridicare. La ridicare, clientul va primi consiliere și instrucțiuni personalizate (inclusiv orice asamblare necesară) de la distribuitorul autorizat STIHL. Ridicarea este posibilă în timpul programului de lucru al distribuitorului autorizat STIHL respectiv căruia i-a fost efectuată livrarea și la prezentarea unui act de identitate oficial sau, alternativ, la prezentarea notificării de ridicare (de exemplu, sub formă de e-mail pe smartphone). Programul de lucru al distribuitorului autorizat STIHL respectiv va fi comunicat clientului în notificarea de ridicare. Perioada de ridicare este de 14 zile de la livrarea produselor către distribuitorul autorizat STIHL.
Dacă STIHL nu poate respecta un termen limită de livrare obligatoriu din motive independente de voința sa (de exemplu, din cauza forței majore), STIHL va notifica imediat clientul, comunicând noul termen limită de livrare.
Pentru mai multe detalii accesați secțiunea Politica de livrare și transport
7. Rezerva dreptului de proprietate
Bunurile livrate rămân proprietatea STIHL până la achitarea integrală a prețului de achiziție.
8. Garanții aplicabile clienților consumatori și piese de schimb
Vânzătorul acordă garanţie conform dispozițiilor legale aplicabile, pe baza certificatului de garanţie însoțit de factura de cumpărare a produsului. Garanția se acordă produselor STIHL pentru orice neconformitate care există în momentul livrării bunurilor şi care este constatată în termen de doi ani de la data respectivă.
Produsul beneficiază de garanția legală de conformitate în acord cu prevederile legale în vigoare, respectiv legea principală care reglementează garanția produselor în Republica Moldova este Legea nr. 105-XV din 13.03.2003.
Pentru mai multe detalii accesați secțiunea Condiții de garanție
9. Respectarea instrucțiunilor de siguranță la utilizarea produselor
STIHL se angajează în mod special pentru siguranța utilizatorilor produselor sale. Prin urmare, prin acceptarea acestor Termeni și Condiții Generale, Clientul se angajează să:
verificați integritatea ambalajului și a conținutului acestuia atunci când comanda este pusă la dispoziție și contactați serviciul clienți cât mai curând posibil dacă constatați probleme;
citiți integral instrucțiunile de utilizare incluse pe pagina de prezentare a produsului de pe site-ul stihl.victad.md, precum și în ambalajul produsului înainte de configurarea mașinii, utilajului, uneltei dacă aceasta este livrată la domiciliul clientului și montajul și punerea în funcțiune nu sunt efectuate de unul dintre partenerii comerciali specializați Stihl Molodova și de asemenea înainte de punerea în funcțiune a mașinii și de prima utilizare;
urmați toate instrucțiunile de siguranță menționate în instrucțiunile de utilizare;
citiți echipamentul individual de protecție (EIP) necesar și stipulat în instrucțiunile de utilizare;
comunicați toate aceste informații utilizatorilor cărora clientul le-ar putea încredința produsul.
În caz de dificultate sau întrebare privind asamblarea și utilizarea produsului în deplină siguranță, și mai ales înainte de prima punere în funcțiune, clientul poate contacta serviciul clienți accesibil la numărul de telefon al Dealer-ului Stihl 022 53 39 29 (apel gratuit), prin e-mail stihl.victad@gmail.com sau poate contacta unul dintre partenerii de afaceri specializați Stihl Moldova.
Gama de produse oferită în magazinul online STIHL se adresează exclusiv clienților adulți.
10. Drept de returnare
Fără a aduce atingere dreptului legal de retragere, STIHL acordă clientului un drept de returnare voluntară a produselor comandate.
în conformitate cu LEGEA Nr. 105 din 13-03-2003 privind protecţia consumatorilor există posibilitatea în decurs de 14 zile calendaristice, de a înlocui cu un produs similar sau de restitui contravaloarea lui, dacă produsul nu este utilizat, nu și-a pierdut calitățile de consum și dacă există probe că a fost cumpărat de la vânzător.
Compania VICTAD-MOTO SRL se bazează pe Legea nr. 105 din 13.03.2003 privind protecția consumatorilor în ceea ce privește schimbul și returnarea bunurilor.
Condiția prealabilă pentru exercitarea dreptului de returnare voluntară este ca bunurile să fie returnate în starea lor originală, nedeteriorate. Aceasta înseamnă că bunurile trebuie să fie complete și nedeteriorate, împreună cu orice instrucțiuni și – dacă sunt sigilate la livrare – cu un sigiliu nedeteriorat. Aceasta înseamnă, în special, că clientul poate inspecta și testa bunurile doar în același mod în care ar fi putut să le facă într-un magazin de vânzare cu amănuntul. Dacă aceste condiții nu sunt îndeplinite, STIHL poate refuza returnarea voluntară.
Pentru mai multe detalii accesați secțiunea Politica de retur
11. Legea aplicabilă
toate raporturile juridice dintre STIHL și client sunt guvernate de legile Republicii Moldova, cu excepția legilor care reglementează vânzarea internațională de bunuri mobile, așa-numita Lege ONU privind vânzările (Convenția Națiunilor Unite privind contractele de vânzare internațională de bunuri (CISG) din 11 aprilie 1980).
alegerea legii aplicabile menționate mai sus nu va limita protecția obligatorie a legislației străine privind consumatorii, care ar fi aplicabilă relației contractuale cu clientul în lipsa alegerii legii aplicabile.
12. Informații privind soluționarea online a litigiilor
Comisia UE oferă o platformă online pentru soluționarea online a litigiilor (așa-numita platformă ODR). Această platformă ODR este destinată să servească drept punct de contact pentru soluționarea extrajudiciară a litigiilor legate de obligațiile contractuale care decurg din contractele de vânzare online. Platforma ODR poate fi accesată prin intermediul următorului link: https://ec.europa.eu/consumers/odr .
Adresa de e-mail a STIHL poate fi găsită în datele de contact sau în mențiunile comerciale. Cu toate acestea, STIHL nu este dispusă și nici obligată să soluționeze litigiile cu consumatorii în fața unei comisii de arbitraj.
13. Caracteristici speciale ale încheierii contractelor în comerțul electronic
13.1 Termenii și condițiile generale STIHL pentru magazinul online Stihl pot fi accesate și imprimate făcând clic pe linkul „Termeni și condiții” (în partea de jos a ecranului magazinului online) pe parcursul întregului proces de comandă.
13.2 Înainte de a continua procesul de comandă, clientul poate vizualiza conținutul coșului său de cumpărături în orice moment, făcând clic pe pictograma coșului de cumpărături.
13.3 Crearea unui cont STIHL permite clienților să evite reintroducerea datelor comenzii (de exemplu, adresa de livrare, adresa de facturare, detaliile de plată) pentru comenzile ulterioare. Clienții înregistrați pot, de asemenea, vizualiza informațiile despre comandă (de exemplu, comenzile confirmate în prezent) în contul lor personal STIHL.
13.4 Adresa și detaliile de livrare ale clientului trebuie furnizate după verificarea coșului de cumpărături în timpul procesului de comandă. Erorile de introducere pot fi corectate de către client în orice moment.
13.5 Opțiunea de anulare a procesului de comandă prin închiderea ferestrei este disponibilă pe tot parcursul procesului de comandă.
13.6 Comanda va fi transmisă către STIHL numai după ce se apasă butonul „Cumpără” sau „Plasează comanda”.
13.7 Odată cu confirmarea de primire, clientul va primi și un rezumat al comenzii sale, inclusiv informații suplimentare, în special termenii și condițiile contractuale. Clienții sunt rugați să salveze sau să imprime aceste informații, deoarece un rezumat complet al termenilor și condițiilor contractuale nu este stocat de STIHL în această formă și, prin urmare, nu mai este accesibil clientului.
13.8 Pentru încheierea contractului este disponibilă doar limba română.
14. Protecția datelor
Atunci când prelucrează datele cu caracter personal ale clienților, inclusiv datele contractuale (de exemplu, informații despre comandă, livrare, factură și plată), STIHL respectă reglementările legale. Detalii pot fi găsite în politica de confidențialitate, care poate fi accesată la Politica de confidențialitate .