Politica de retur
Politica de returnare și schimb în conformitate cu LEGE Nr. 105 din 13-03-2003 privind protecţia consumatorilor există posibilitatea în decurs de 14 zile calendaristice, de a înlocui cu un produs similar sau de restitui contravaloarea lui, dacă produsul nu este utilizat, nu și-a pierdut calitățile de consum și dacă există probe că a fost cumpărat de la vânzător.
Compania VICTAD-MOTO SRL se bazează pe Legea nr. 105 din 13.03.2003 privind protecția consumatorilor în ceea ce privește schimbul și returnarea bunurilor.
Totodată, în conformitate cu legea sus menționată, reclamațiile apărute din partea consumatorilor în decursul a 30 zile, pot fi satisfăcute doar în cazul în care produsul a avut un viciu ascuns (defect de fabricație) nu și în condițiile de uzură normală . Conform Art. 183 alin. (8) din Legea privind protecţia consumatorilor, nr. 105 din 2003, prevede că data achiziţionării produsului se stabileşte în baza bonului de casă sau a oricărui alt document care confirmă achiziţionarea produsului.
În ce cazuri pot returna sau schimba un produs de calitate?
În cazul în care produsul nu a fost desigilat:
Ambalajul a fost păstrat în stare intactă, setul este complet, caracteristicile produsului, sigiliile și etichetele sunt intacte;
Bonul fiscal a fost păstrat, toate autocolantele și etichetele sunt prezente;
(Este obligatoriu prezenţa bonului fiscal. Schimbul produsului se va efectua gratuit. în cazul în care va exista o diferență de preț între produse, se va achita diferența.)
Starea produsului să permită o nouă comercializare.
Plata a fost efectuată în numerar sau prin card bancar.
Dacă nu au trecut mai mult de 14 zile, excluzând ziua achiziției, produsul poate fi schimbat sau returnat vânzătorului, cu excepția produselor de calitate ce nu pot fi schimbate cu un produs similar.
În conformitate cu LEGE Nr. 105 din 13-03-2003 privind protecţia consumatorilor există lista produselor ce nu pot fi schimbate pe un produs similar în termen de 14 zile:
Bijuteriile (bijuterii din metale prețioase cu pietre prețioase, metale prețioase cu inserții de pietre semiprețioase și sintetice, pietre prețioase fațetate);
Țesături și tricotaje (lenjerie de corp, lenjerie de pat, ciorapii și derivatele acestora);
Articole de igienă personală (periuțe de dinți, pieptene, agrafe de păr, bigudi, pensete, aparate de ras, aparate de ras electrice și alte produse similare de igienă personală);
Parfumerie și produse cosmetic;
Articole textile (bumbac, in, lână, mătase și țesături sintetice, panglici, împletituri etc.);
Produse de cablu (fire, cabluri);
Materiale de construcții si finisaje și alte bunuri vândute pe metru pătrat (linoleum, film, covoare, etc.);
Produse și materiale ce intră în contact direct cu alimentele, fabricate din materiale polimerice, inclusiv de unică folosință (veselă și ustensile de bucătărie, materiale de ambalare, recipiente pentru depozitarea și transportul alimentelor (cutii, sticle, butoaie);
Produse chimice de uz casnic, pesticide și agrochimice;
Mobilier de uz casnic (seturi de mobilier);
Autoturisme și autovehicule, remorci și agregate pentru acestea, mijloace mobile de mecanizare mică a lucrărilor agricole, ambarcațiuni de agrement și alte ambarcațiuni de uz casnic;
Bunuri de uz casnic complexe din punct de vedere tehnic pentru care se stabilesc perioade de garanție (aparate de uz casnic, echipamente radioelectronice, echipamente de calcul și multiplicare de uz casnic, echipamente foto și de film, aparate telefonice (staționare și mobile) și echipamente de fax, instrumente muzicale electrice, echipamente și dispozitive de uz casnic);
Produse pentru prevenirea și tratarea anumitor maladii la domiciliu (articole de salubritate și igienă din metal, cauciuc, textile și alte materiale, instrumente medicale, dispozitive și echipamente, produse de igienă orală, lentile pentru ochelari, articole de îngrijire a copilului, medicamente);
Jucăriile.
Unde pot să returnez sau să schimb un produs de calitate procurat în magazine?
Pentru a returna sau schimba un produs de calitate, clientul trebuie să se adreseze în magazinul de unde a fost procurat produsul.
Asigurați-vă că aveți la dumneavoastră următoarele lucruri:
Produsul propiu zis;
Ambalajul și accesoriile aferente;
Certificatul de garanție valabil;
Bonul fiscal.
În plus, verificați dacă îndepliniți condițiile specificate în punctul ”În ce cazuri pot returna sau schimba un produs de calitate?”.
Cum pot să returnez un produs procurat în magazin online?
Atunci când faceți cumpărături online pentru utilaje, motounelte sau alte bunuri, este important să acordați o atenție specială următoarelor caracteristici:
Dimensiuni;
Putere;
Regim de funcționare;
Culoare;
Tip motorizare;
Categorie/clasificare;
Destinație;
Greutate, etc.
Este esențial să țineți cont că atunci când primiți livrarea achiziției dumneavoastră, trebuie să inspectați produsul și să vă familiarizați cu caracteristicile și starea sa externă.
În cazul în care nu sunteți mulțumit de exteriorul produsului sau de alte aspecte ale acestuia, aveți dreptul să refuzați produsul.
Dacă ați acceptat produsul și ați semnat act predare – primire de la curier, acest lucru implică automat acceptarea mărfii și a tuturor caracteristicilor externe ale produsului în cauză. De asemenea, întreaga responsabilitate pentru bunurile achiziționate revine cumpărătorului.
Dacă cumpărătorul refuză produsul la livrare, vânzătorul se obligă să returneze suma plătită pentru comandă, cu excepția costurilor de transport suportate de vânzător.
În cazul în care produsul a fost achiziționat online, acesta poate fi returnat sau schimbat în magazinul fizic al Dealer-ului autorizat Stihl din care produsul a fost ridicat sau nemijlocit livrat.
Pentru a accelera procesul, este recomandat să informați în avans colaboratorii noștri că veți veni în magazin. Pentru aceasta, este necesar să vă adresați la numărul special de telefon pentru clienți sau prin e-mail.
Telefon +373 69 14 12 12
Mail: stihl.victad@gmail.com
Ce trebuie să fac în cazul când produsul achiziționat nu este de calitate corespunzătoare?
În cazul în care produsul are un defect vizibil, clientul are dreptul să refuze produsul în momentul inspectării în magazin sau la momentul livrării. Dacă clientul acceptă produsul, el își asumă responsabilitatea pentru acesta. Este important ca clientul să fie atent la inspectarea produsului și să semnaleze orice defect sau problemă imediat vânzătorului sau reprezentantului magazinului.
În cazul în care defectul este de fabrică și nu poate fi vizibil cu ochiul liber, produsul trebuie să fie diagnosticat într-un service centru autorizat.
Aceast lucru poate fi realizat în orice moment pe durata perioadei de garanție.
Clientul are opțiunea de a se adresa direct în service centru autorizat sau de a preda produsul în service prin intermediul Dealer-ului autorizat Stihl din localitatea sa sau cel mai apropiat. Pentru aceasta, este necesar să prezintați certificatul de garanție al magazinului și al producătorului.
Noi colaborăm doar cu centre de service autorizate, toate piesele utilizate în procesul de reparație sunt originale și sunt comandate direct de la producător!
Pentru detalii, puteți suna la serviciul de asistență tehnică la numărul de telefon:
Suport Tehnic +373 60 712 121 / 022 533 929
Mail – stihl.victad3@gmail.com
În funcție de rezultatul obținut de la Service Centru autorizat în urma diagnosticării, se va lua decizia finală. Aceasta poate include una dintre următoarele opțiuni:
În cazul în care se constată un defect, acesta va fi remediat în totalitate;
În cazul când defectul nu poate fi remediat, produsul va fi înlocuit sau va fi compensată valoarea acestuia.
Unde pot să mă adresez pentru a primi detalii cu privire la garanție?
În cazul în care produsul necesită servicii de garanție, vă rugăm să contactați serviciul de asistență tehnică la numărul de telefon:
Suport Tehnic +373 60 712 121 / 022 533 929
Mail – stihl.victad3@gmail.com
sau direct la Service Centru, al cărui număr este indicat în certificatul de garanție.
Nota! În ce cazuri Service Centru poate refuza reparația produsului în baza garanției?
Service Centru este în drept să refuze reparația produsului în baza garanției în următoarele situații:
Încălcarea integrității sigiliilor de garanție;
Prezența daunelor mecanice sau a altor deteriorări cauzate de acțiuni intenționate sau neglijente ale cumpărătorului sau a terților;
Încălcarea regulilor de utilizare;
Deschiderea, repararea sau modificarea neautorizată a componentelor interne sau a schemelor produsului;
Modificarea, ștergerea sau deteriorarea numerelor de serie sau în anumite cazuri adreselor MAC stocate în memoria produsului și imposibilitatea de a le identifica;
Detectarea daunelor cauzate de obiecte străine, substanțe, lichide, insecte sau temperaturi extreme care nemijlocit au cauzat deteriorarea produsului.