×

Autentificare

Skip to content

Întrebări frecvente despre expediere și livrare

Cât costă transportul?

Livrarea este gratuită pentru comenzile mai mari de 3000 MDL. Alternativ, puteți ridica produsele gratuit de la un dealer local autorizat.
Pentru comenzile sub 2999 MDL, costul livrării este de 150 lei. Ridicarea de la un dealer local este gratuită, indiferent de valoarea comenzii.

Timpul de livrare depinde de grupa de produse și de metoda de expediere și este de obicei de 2 până la 5 zile lucrătoare.

Livrarea se face prin intermediul Dealer-lui autorizat Stihl din zona dumneavoastră de domiciliu (oraș/raion/municipiu) din Republica Moldova . Vă rugăm să rețineți că, în cazuri excepționale, livrarea se poate face prin intermediul unor parteneri de transport diferiți. Acest moment se va stabili de comun acord cu stabilirea termenilor și condițiilor reeșind din solicitările dumneavoastră.

Puteți livra comanda la un comerciant local folosind opțiunea de livrare „Ridicare de la Dealer autorizat Stihl”. Această opțiune elimină costurile de livrare. Detalii despre comercianții participanți vor fi furnizate în timpul procesului de comandă.

Cu opțiunea de livrare „Ridicare de la magazine/ Dealer”, puteți achiziționa online articolele selectate și le puteți ridica gratuit de la un partener STIHL din apropierea dvs. Pentru a face acest lucru, selectați „Ridicare de la magazin” ca metodă de livrare în timpul procesului de comandă. Veți fi notificat prin e-mail sau apelat la nr. indicat de dumneavoastră imediat de unde puteți ridica articolele și disponibilitatea lor. Puteți ridica coletul de acolo în termen de 14 zile. Vă rugăm să rețineți că perioada de returnare de 14 de zile începe din momentul în care coletul ajunge la comerciant.

Unele dispositive, necesită unelte speciale pentru instalare/asamblare. Unele dispositive, în special cele motorizate, cu ardere internă (pe bază de combustibil) necesită deținerea unor cunoștințe, tehnici speciale de pregătire și pornire a motorului. Prin urmare, în aceste cazuri, un distribuitor specializat local vă va consulta, ghida și sfătui referitor specificului dispozitivului ales de dumneavoastră.

Puteți autoriza o persoană de încredere să ridice coletul de la distribuitorul STIHL. Dacă doriți consiliere personalizată și instrucțiuni la ridicare (în special în ceea ce privește utilizarea în siguranță a unui ferăstrău cu lanț, de exemplu), vă recomandăm să ridicați produsele personal.
Dacă ați ales livrarea la domiciliu și coletul nu a putut fi livrat, puteți autoriza o altă persoană să vă ridice coletul de la un Dealer autorizat Stihl. Acest lucru e necesar de convenit cu Dealer autorizat Stihl sau să indicați în momentul plasării nemijlocite a comenzii.

Livrarea de pe site-ul ”victad.md” are loc doar pe teritoriul Republicii Moldova.

Vă recomandăm să contactați operatorul pentru a specifica posibilitatea livrării la o dată dorită.

Dacă expedierea dumneavoastră este livrată de un expeditor de mărfuri, veți primi un e-mail sau veți fi apelat de un operator cu informații despre data și ora de livrare. Livrarea are loc de obicei între orele 8:00 și 18:00. Acest e-mail conține și un link pentru a urmări expedierea. Puteți urmări expedierea personal utilizând codul AWB.

Data livrării nu poate fi modificată retroactiv.
Dacă livrarea nu a putut fi efectuată, o notificare va fi lăsată în cutia poștală cu informațiile de contact ale transportatorului. Predarea la domiciliul este posibilă unei persoane de încredere, cu condiția anunțării din timp al operatorului despre acest fapt.